Nedir? Ne amaçla yapılır?

Bir marka diğer marka ve  kitlelerle iletişim kurabilmek için belirli araçlar kullanır. Bu araçlar reklam materyalleri, yazışma envanterleri, giyim kuşam gibi örneklendirilebilir. Tüm bu ürünlerin hedef kitle odağında ayırt edilebilir şekilde planlanıp belirli bir hiyerarşi içinde tasarlanmasına ihtiyaç vardır. 

 

Eğer bir marka kimliği ile hedef kitlesine hitap edemiyor ise kenidisini istediği yere konumlandıramaz.

 

 

Daha Yüksek Dönüşüm

Marka logosu, deseni ve renkleri oturmuş bir kurum için yaptığı iletişim ve pazarlama harcamalarının dönüşüm oranları diğerlerine oranla çok daha fazladır.

Kazanılan Sıfatlar

Markaların kazanmaya çalıştığı güvenilir, enerjik, dinamik, şık, kaliteli, lezzetli, doğal gibi sıfatları ürün ve hizmetlerinde ortaya çıkaran çalışmalarda markalaştırma çalışmalarıdır.

Bize Ulaşın